Alla inlägg under april 2010

Bloppis-annons
Av Malin Mattsson - 28 april 2010 09:54

Har städat ur garderoben och vill bli av med lite kläder så är du intresserad så Skicka ett mail så bestämmer vi tid då du kan komma och titta på kläderna. Kan bara på kvällstid eftersom jag studerar. Alla Kläder är hela och rena och i bra skick, finns lite som är lite urtvättat men det är inte mycke. Har mest tjejkläder men finns även lite herrkläder. Det är ungdomliga kläder då ja är 23 år. Säljer bara öga mot öga. Har loppis öppet idag och imorron. Idag mellan 18 och 21 och imorron mellan 15 och 21. Maila för addres och vägbeskrivning.

Övrigt, Säljes - Krokom (Jämtlands län)
Pris:    10:-
 
Bloppis-annons
Av Malin Mattsson - 27 april 2010 13:06

Nu kommer det ett inlägg igen om bebisgrejor men nu börjar dä bli riktig kris. Söker i första hand en vagn och en bilbarnstol men också en bärsele och en babysitter. Inte allt för dyrt hällst och inte allt för långt bort.

Övrigt (Personligt), Köpes - Krokom (Jämtlands län)
 
Av Malin Mattsson - 27 april 2010 12:53

Kom på att det var ett bra tag sen jag var inne och bloggade men det beror på att ja börjat plugga så ja hinner inte med och så väntar jag så klart på att lilltjejen ska komma hem. Det blir om ca 3 månader. Längtar som bara den. Men problemet med vagn och bilbarnstol kvarstår fortfarande vilket börjar bli lite jobbigt för ja börjar bli lite små stressad över dä. Kan få bli bättre väder mä här. Har blåst små jävlar hela dagen så jag fryser som tusan. Men nu ska jag börja min lektion igen efter lunchen så jag får blogga mer senare eller en annan dag

Presentation

Är en tjej på 22 år som bloggar om mitt liv med min sambo och snart vår dotter

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards