Alla inlägg under mars 2010

Bloppis-annons
Av Malin Mattsson - 30 mars 2010 15:37

Ja letar fortfarnde en billig barnvagn, bilbarnstol, babysitter och en bärsele. Börjar bli kris nu för det är inte alls länge tills lillan kommer

Övrigt (Personligt), Köpes - Krokom (Jämtlands län)
 
Av Malin Mattsson - 30 mars 2010 15:28

Nu börja det bli lite kris med bilbarnstol, vagn och babysitter. Alla ja hittar som är billiga och i bra skick så är de för lång bort och dä gör ju att de blir dyrare så dä är rätt tråkigt och lillfia kommer snart så ja behöver verkligen ha dom snaras men men. Får fortsätta jaga för ja måste ju ha

Kul

Av Malin Mattsson - 19 mars 2010 14:47

Till veckan börjar jag kursen äntligen. Börjar med 2 veckors datakurs. Inge vidare kul för jag hanterar det vi ska gå igenom redan utanproblem. Hadde faktist vg i data på gymnasiet men men. Kan ju alltid vara bra med repetition oxå men inge kul o behöva gå upp klockan halv6 varje dag för å åka in till stan vilket tar en timme bara dä.

Av Malin Mattsson - 17 mars 2010 14:52

Mår skit psykist men börjar må lite bättre nu sen jag fick mailet från min handläggare med tid och sånt om info för kursen äntligen. Får åka mä gubben på jobbet efteråt ingen höjdare men det får funka ändå. Ska bli skaönt att få nåt å göra på dagarna å inte bara gå hemma hela tiden och även få träffa nytt folk o få lite socialt umjänge.

Av Malin Mattsson - 16 mars 2010 14:38

Nu är jag hemma igen. Hade inte tid att leta i helgen så det få bli en annan gång. Idag är det ganska fint väder men halt som bara den. Mår skit men måste fixa allt som ska fixas ändå men känner att jag igentligen inte orkar. Blä!

Av Malin Mattsson - 13 mars 2010 05:54

Nu väntar ja på att min sambo ska bli klar så vi kan gå och lägga oss i lastbilen och sova ett par timmar i alla fall innan vi ska åka ner till farmor och farfar. Tur inte Evelina är med för då hade jag nog inte fåt sova så mycke mer förän i kväll igen. Längtar efter henne så jag tror jag blir tokig snart. Tycker tiden går fort men inte nog fort. Blir till å sitta och åka bil i drygt 8 timmar sen. Ingen jätte höjdare men va ska man göra?

Av Malin Mattsson - 11 mars 2010 14:56

Idag regnar det så det skvalar och blåser halvstorm tror ja. Läntar till i helgen när vi ska åka te farmor och farfar. Hoppas att det finns grejer kvar i stugan som jag tror att dä gör. Längtar till lillfisen kommer så hon får följa mä å åka hon mä och träffa folk. Ska titta igenom kläderna idag och kanske tvätta dom så jag är helt säker på att de är rena. blir nog en resesäng åt henne. såg en som min kompis betysatte som verkar vara väldigt bra och inte alls så dyr. Tror dä var runt 300.

Av Malin Mattsson - 10 mars 2010 14:56

Nu är det riktigt knepigt väder. Enastunden är det jätte fint och andra är det gråt å regnar eller snöar. När ska han där uppe bestämma sig. Ska till farmor o farfar i helgen. Får se om ja hinner åka till stugan en sväng och se om ja hittar nåt i dockkläderna som kanske kan passa till lillfisen för det finns lite kläder där som är efter mig och syrran så nåt kanske det finns och nåra dockkläder kanske är lagomstora mä. Vi får se hur det blir. Längtar som fan efter henne. Måste i alla fall försöka få tag på bilbarnstol, babysitter och vagn till henne. Bärselen får vänta.

Presentation

Är en tjej på 22 år som bloggar om mitt liv med min sambo och snart vår dotter

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards