Alla inlägg under februari 2010

Av Malin Mattsson - 26 februari 2010 15:08

Varför ska all skit hända mig och på en gång? Troligtvis har min gudfar blivit överkörd av tåget. Känner inte mina gudföräldrar så väl men jävligt jobbigt ändå. Finns en rätt fin historia om hur de blev mina gudföräldrar. Pappa var militär när jag blev född och var ute på nån övning och min gudfar satt i telefonväxeln och mamma ringde massa gånger så tillslut sa min gudfar att jag kan väl lika bra bli gudfar åt flickan så det blev han. Älskar mina gudföäldrar. Vet inte hur det ska gå för min gudmor. hon ska precis börja jobba igen efter att ha gått i väggen riktigt ordentligt och nu det här.

Av Malin Mattsson - 25 februari 2010 14:41

Nu har ja betalat kläderna så nu är det bara att vänta å se när kläderna kommer. Längtar som bara den. Tittade på när ja bestälde Evelina och dä va vist inte så länge sen som jag trode det var. Längtar som bara den efter henne som bara den. har använt pannbandet ja stickade. Det var ganska varmt och skönt men lite stort så jag får sy in det lite för det töjer sig lite när man använder dä. Varmt och skönt med stickat och inte så jättesvårt att göra heller. Idag är det underbart väder med sol och fint men inte så jäkla kallt.

Av Malin Mattsson - 24 februari 2010 15:17

Nu blir det dyrt för nu ska gullungenskläder betalas men det är det värt.Får genska mycke för lite pengar. Mycke mer än för lika mycke när man handlar i affären eller på nätet. Bra att blocket finns så lillfia kan få kläder som inte kostar skjortan. Ska få grejer till loppis i vår av en bekant som hon städar ur sitt loppis. Blir nytt hos mig även om det varit gammalt hos henne. Ska bli kul å se vad det blir. Letar lokal till mitt loppis så jag ska slippa ha det på altanen och dra grejerna ur och in varje gång. Tar sån jäkla tid och är tungt som bara den särskilt när man inte får nåt sålt.

Av Malin Mattsson - 23 februari 2010 14:48

Är jätte nyfiken på kläderna jag beställt. Ska nog beställa nåt från h&m oxå. Hitta massa söta grejer i katalogen o räknade ihop det jag tänkte köpa o dä blev över 1300 men ska nog inte beställa allt men startpacketet ska jag åtminståne beställa med hello kitty på.

Av Malin Mattsson - 19 februari 2010 15:08

Har ont i baken än sen jag halkade för tredje gånen igår. lyckades undvika svanskotan men landade tydligen en bit upp på ryggen för där har jag mest ont. Har bekräftat lite mail för att kläderna till litösen ska komma nån gång. Längtar som bara den.

Av Malin Mattsson - 18 februari 2010 14:59

Nu har jag skickat beställning på mer kläder och väntar på svar från han jag beställt av. Har hittat en bra lösning på betalning och allt med en annan jag ska köpa av för att allt ska gå smidigt och ska föreslå samma till de andra jag ska köpa av. En jag haft kontakt med verkar inte direkt intresserad av att sälja sina grejer så ja har lagt ner det men de andra verkar seriösa. Längtar

Kul

Av Malin Mattsson - 17 februari 2010 15:31

Har haft en underbar helg hos mormor. Har inte kunnat hålla mig utan köpte lite kläder till Evelina. Är superspänd på att se hur hon blir och att få hem henne. Länktar jätte mycke. Har köpt lite kläder på blocket mä som jag hoppas kommer snart så hennes låda inte står och gapar tom hella tiden. Ska hem och lägga ner grejerna jag köpte i helgen och filtarna jag stickat till henne och fortsätta vänta och längta.

Av Malin Mattsson - 13 februari 2010 05:19

Nu är klockan 05:19 och jag väntar på att min sambo ska läsa klart tidningen så vi kan gå ut i lastbilen och sova igen. Ä trött som bara den . Ska bli kul att åka till mormor senare idag men lite jobbigt mä med tanke på att det är drygt 60 mil att åka.

Presentation

Är en tjej på 22 år som bloggar om mitt liv med min sambo och snart vår dotter

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards