Alla inlägg under december 2009

Av Malin Mattsson - 15 december 2009 14:52

Sitter på min dator hemma och har bförsöka göra en hemsida men dä går väl lite si och så. Den lär inte komma upp före jul eftersom jag inte har internet hemma men dä ä kul att ha nåt å pyssla mä i alla fall. Vet inte om ja ska lägga upp den överhuvudtaget men vi får se. Dä är lite bökigt och göra den men man får prova sig fram. Allt funkar inte riktigt som jag vill men ja får nog fortsätta leka mä den när jag kommer hem. Dä ä kul mä lite utmaningar ibland.

Av Malin Mattsson - 11 december 2009 13:51

Blää nu är jag förkyld igen. Inte kul alls men men vad gör man. Ska bli kul i kväll i alla fall om allt går som det är tänkt för då kommer en kompis äntligen. Vi har planerat flera gånger men alltid nåt i vägen men nu hoppas ja verkligen att det blir av.

Av Malin Mattsson - 9 december 2009 14:55

Nu ä jag äntligen klar med alla julklappar. Nu ä det bara sista städningen kvar o få upp gardinerna nere oxå så är jag klar med det oxå. längtar till julafton så jag får se om jag får internet av mamma och pappa eller om pappa bara dragit ut på o hjälpa mig i största allmenhet.

Av Malin Mattsson - 8 december 2009 15:05

Nu har jag bara några få julklappar kvar att slå in så är jag klar med dom. Har skickat julkorten idag och de julklappar som skulle skickas med posten.

Bloppis-annons
Av Malin Mattsson - 4 december 2009 15:02

Hej! Ja undrar om nån säljer eller skänker restgarn som inte är för dyrt. Stickar muddar och virkar armband så jag blir glad för olika färger även om det inte är så mycke. Spelar ingen roll vad det är för garn bara det inte är sånt där tunt virkgarn till dukar för det har jag ingen användningför.

Övrigt (Fritid & Hobby), Köpes - Krokom (Jämtlands län)
Av Malin Mattsson - 4 december 2009 14:49

Är nästan klar med alla julklapps inköp nu men har några kvar som ska fixas. Är ute i bättre tid än vanligt i år i alla fall än vanligt. Brukar bli akut sista minuten annars. Hittade kalsonger till gubben för 40 kroner fans både en och 2 pack tror det fans 3 pack mä men de va knepia i storlekarna endel var stora i storlekarna och endel var små i storlekarna så vi får väl se om de passar men dä blev billigt i alla fall. 120 kronor för 6 par dä tycker åtminståne ja va billigt. Undras om man ska sätta ut anonns på bloppis om att man söker restgarn till mina muddar och armband. Kanske kan ge resultat me hoppas dä inte blir för dyrt

Av Malin Mattsson - 3 december 2009 14:58

Idag är jag på småt dåligt humör för jag hade sparat en hel påse med reklam hos min sambos styvpappa som jag skulle ha för jag skulle kolla priser och sånt för ja skulle för skojsskull se hur vi kunde ireda om vårt hus och jag vi har flera gånger talat om att han absolut inte får slänga påsen för att jag sparar på det som ligger i den. Dä va även kataloger jag tänkt beställa julklappar ur som låg i den påsen. Å så nu idag när ja skulle ha nåra av katalogerna har gubb j***l slängt påsen lika fullt med mina grejer. Blir så jävla förbannad för ja får aldrig ha nåt i fred där. Det här är inte första gången det händer häller. Man kan faktist fråga innan man slänger saker och ting och man behöver inte slänga allt man inte använder häller.

Av Malin Mattsson - 1 december 2009 15:01

R.i.p Morfar 091128 Älskar dig!

Presentation

Är en tjej på 22 år som bloggar om mitt liv med min sambo och snart vår dotter

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards